Borbély, MáriaNagy, Zsuzsanna Timea2024-06-202024-06-202024https://hdl.handle.net/2437/374159Az oktatási környezet gyors fejlődése során a technológia átalakítja a hagyományos tanítási módszereket. Az osztályteremben a táblagépek válnak az oktatás fő eszközévé, lehetővé téve a tanárok számára a digitális eszközökkel történő interaktív tanítást. A valós idejű vetítés lehetővé teszi a tanulók számára a tartalom könnyebb megértését és az inkluzív tanulási környezet kialakítását. Az érintésérzékeny felület új interakciós lehetőségeket kínál a tanárok és diákok között, elősegítve az aktív részvételt és a kooperatív tanulást. A tanítás utáni digitális anyagmegosztás lehetővé teszi a tanulók számára a személyre szabott tanulást és az anyagok újra áttekintését saját tempójuk szerint. A táblagépek így a dinamikus és hozzáférhető tanulás fontos eszközeivé válnak.20huIKT eszközök, matematika oktatás, kevert szinkron tanításAz IKT eszközök szerepe és hatása a matematika tanításbanNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.