Kun, András IstvánGóz, Zsuzsa Eszter2009-09-292009-09-2920092009-09-29http://hdl.handle.net/2437/89398A dolgozatomban az emberi erőforrás menedzsment funkciói közül a teljesítményértékelést állítom középpontba. Megnéztem annak elméleti alapjait, kialakulásához vezető utat valamint gyakorlati megvalósulását a Budapest Bank esettanulmánya alapján. Bemutatom a bankon belül az értékelés folyamatát, lépéseket és az általuk meghatározott teljesítménykategóriákat. Végül összevetem az elméleti és gyakorlati megállapításaim és levonom a következtetéseket. Valójában pedig arra kellett rájönnöm, hogy a teljesítményértékelés ténylegesen a szervezeti fejlődés és hatékonyságnövelés rendkívül fontos eleme, nem elhanyagolható területe.73huemberi erőforrás menedzsmentteljesítményértékelésteljesítménymenedzsmentA teljesítményértékelés rendszere a Budapest Banknál