Pék, GyőzőCsáki, Dorottya2013-05-092013-05-092013-05-032013-05-09http://hdl.handle.net/2437/167622A dolgozatban tánctagozatos és általános tagozatú középiskolás diákok mozgás során megtapasztalt flow-élményének, énképének, testképének és szubjektív jóllétének összehasonlítása történt. A diákok énképe, szubjektív jólléte és a testmozgás során átélt flow-élményének gyakorisága között szignifikáns kapcsolat van. A tánctagozatos diákok táncolás során gyakrabban kerülnek flow-állapotba, mint az általános tagozatú diákok, egyéb fizikai tevékenységek végzése során.43hutáncénképszubjektív jóllétflowTánctagozatos és általános tagozatú középiskolás diákok mozgás során megtapasztalt flow-élményének, énképének és szubjektív jóllétének összehasonlító vizsgálataA mozgás során megtapasztalt flow és a megküzdés sportoló és nem sportoló fiatalok körébenA nyelvtanulási stratégiák szerepe a sikeres nyelvtanulásbanA proszociális viselkedésformák, az adakozás és a szubjektív jóllét kapcsolataDEENK Témalista::Pszichológia::Személyiségpszichológiano_restriction