Kalmárné Rimóczi, CsillaBiri, Marcell András2021-05-102021-05-102021-05http://hdl.handle.net/2437/309230A dolgozatomban a koronavírus hatását a Nagyerdei étterem marketingtevékenységére vizsgáltam. Melyben megtudhatjuk, hogy milyen hatással volt a koronavírus az étterem életére. A dolgozatban még az étteremnek a jelenlegi helyzetéről is szó van. Továbbá betekintést nyújtok a marketing részébe. Melyben megismerhetjük az étteremnek a marketing mix 4P-jét is. A dolgozatban megtalálható egy kérdőív amely által megvizsgáltam az emberek étterembe járásának szokásait.33humarketingétteremkoronavírusA koronavírus hatása a Nagyerdei étterem marketingtevékenységéreEffect of coronavirus on the marketing activity of the Nagyerdei RestaurantDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Társadalomtudományok