Bujdosóné Papp, AndreaCzirják, Gitta Izabella2023-04-182023-04-182023-04-17https://hdl.handle.net/2437/349916Jelen dolgozat célja, hogy bemutassa az Igazgyöngy Alapítvány által fenntartott és működtetett képzőművészeti iskola sajátos, gyermek- és művészetközpontú arculatát, a iskolában történő hátránykompenzáció eszközeit és eljárásait. Feltárja mindazokat a módszereket, amelyeket a fejlesztések megvalósítására alkalmasnak vélnek pedagógusai. Megismerje az intézményben alkalmazott hármas fókuszú vizuális nevelés módszerének hatását a sajátos nevelési igényű gyerekek nyelvi- kommunikációs és szociális kompetenciáira.55huSNIművészeti neveléskommunikációs képességekképességfejlesztéshátrányos helyzetSajátos nevelési igényű gyerekek szociális- és kommunikációs képességeinek fejlesztése a művészetek eszközeivelDEENK Témalista::Neveléstudomány