Simándiné Pap, JohannaZán, Cintia2022-04-072022-04-072022-04-07http://hdl.handle.net/2437/330167A témaválasztást indokolja, hogy érdekes lehet megvizsgálni, hogy a logopédusok mennyire működnek együtt például egy óvodapedagógussal vagy egy tanítóval. Viszont a nyelv- és beszédfejlesztő pedagógusokkal való együttműködésük vizsgálata igazán nagy kihívásnak tűnt. Főként azért érdekes ez a téma, mert a nyelv- és beszédfejlesztő pedagógusokról még nem sokan hallottak; azonban ők lehetnek az egyik legnagyobb segítség a logopédusok munkája során. Ugyanis ők azok a pedagógusok, akik arra szakosodnak, hogy a logopédusokkal együttműködve képesek legyenek segíteni a gyermekek beszédfejlődését. A dolgozattal és a kutatással is arra szeretnék rámutatni, hogy ezek a pedagógusok nem kapnak elég figyelmet. Azonban nagyon fontos lenne az ő képzésük és munkájuk, mert nagy szerep jutna nekik a logopédiai terápiákban. Amennyiben a logopédusok együttműködnének velük; az ő munkájuk is könnyebb lehetne.40hulogopédianyelv- és beszédfejlesztésteammunkaA logopédusok és a nyelv- és beszédfejlesztő pedagógusok együttműködéseDEENK Témalista::Neveléstudomány