Kun, AndrásFarkas, Tamás2014-03-312014-03-3120142014-03-31http://hdl.handle.net/2437/182075Szakdolgozatom első részében definiálni kívánok a sporttal kapcsolatos néhány alapfogalmat, majd bemutatom, milyen feladatai vannak egy sportmarketinggel foglalkozó szakembernek, és milyen tényezőket kell figyelembe vennie. Ezt követően rátérek dolgozatom lényegi részére, és bemutatom a Mediball névre hallgató Magyarországon még gyerekcipőben járó sportágat. A sportág bemutatása után leírom annak üzleti felépítését, feltárom versenytársait a piacon. Pontosabb információk érdekében interjút készítettem Szilágyi Istvánnal, majd az interjúban elhangzottakat kérdőívezéssel ellenőriztem. Dolgozatomban igyekeztem feltárni az esetlegese marketing-, üzleti hibákat, és felvázolni egy általam ideálisnak vélt jövőképet.47huMediballMarketingReklámSportKérdőívA sportmarketing bemutatása és a Mediball marketingelemzése, üzleti felépítéseIntroducing of Sportmarketing and the business structure and marketing analysis of MediballDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment