Fehér, AndrásKiss, Zsanett Bernadett2017-10-272017-10-272017-10-26http://hdl.handle.net/2437/244666Szakdolgozatomban a Falco Depo Udvar marketingkommunikációját vizsgáltam. Kutatásom első részében feltártam a témával kapcsolatos definíciókat, majd rövid történeti áttekintést adtam az általam választott vállalkozásról. A vállalkozás makró környezeti tényezőit STEEP – analízissel, majd a szűkebb mikro környezeti tényezőit Porter – féle öttényezős versenymodellel elemeztem. Információt gyűjtöttem és megvizsgáltam a vállalkozás erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és a rájuk leselkedő veszélyeket SWOT - analízis segítségével. A marketing – mix elemei alapján is vizsgáltam a vállalkozást. A dolgozatom második részében primer kutatást végeztem, mely során mélyinterjús megkérdezést és kérdőíves vizsgálatot folytattam. Szakértői mélyinterjút készítettem a Falco Depo Udvar ügyvezető igazgatójával és marketing szakemberével. A kérdőíves megkérdezés során a Falco Depo Udvar törzsvásárlóit, asztalos vállalkozásokat kérdeztem meg a Kft. marketingkommunikációs tevékenységével kapcsolatosan.49humarketingkommunikációvállalkozásA Falco Depo Udvar marketingkommunikációjaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing