Fehér, AndrásBoros, Henrietta Mónika2024-06-182024-06-182024https://hdl.handle.net/2437/373398A diplomadolgozat megírása során különös hangsúlyt fektettem arra, hogy átfogóan megvizsgáljam az adott élelmiszeripari vállalat arculatváltását. Kiemelt célom volt további irányokat és lehetséges fejlesztési lehetőségeket azonosítani a vállalat kommunikációs stratégiájában. Ezenkívül arra törekedtem, hogy értékeljem a cég márkaidentitásának változását az arculatváltás következtében. A primer rész szemkamerás kutatásból, utókérdőívből és fókuszcsoportos megkérdezésből állt. Az új dizájn még idegen a megkérdezett alanyok számára, illetve szerintük túl nagy változáson esett át a márka. Emellett kijelentették, hogy sokkal letisztultabb és konzisztensebb lett az új arculat, így összességében pozitív visszajelzést kaptam a fókuszcsoport résztvevőitől. Ezen felül megújult a márkaszemélyiség is, a korábbival ellentétben most fiatalabb és tudatosabb karaktert tükröz a márka, ami összhangban van a célcsoport preferenciáival és elvárásaival.72huarculatváltásszemkamerás kutatásfókuszcsoportos kutatásArculatváltás vizsgálata szemkamerás kutatással egy élelmiszeripari vállalatnálKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.