Molnár, BalázsBodó, Béláné2017-04-182017-04-182017-04-12http://hdl.handle.net/2437/238112Dolgozatom irodalmi áttekintéssel kezdtem, melyben bemutattam a család fogalmát, a családtípusokat, ezt követően kitértem a család funkcióira. Ismertettem a hátrányos helyzet és a halmozottan hátrányos helyzet fogalmát, törvényi hátterét. Kitértem a tanuló szociokulturális hátterének megismerésének fontosságára, és a tanulói személyiség megismerésére. A hipotéziseknél megfogalmaztam a témával kapcsolatos kérdéseimet, amit a kutatásomnál vizsgáltam. Bemutattam a vizsgálat körülményeit, módszereit. Az elvégzett vizsgálatokat az eredmények résznél kiértékeltem.51huhátrányos helyzetcsaládiskolai eredményességSzociokulturális háttértényezők és az iskolai eredményesség összefüggései a Nagydobosi Általános IskolábanDEENK Témalista::Neveléstudomány