Stéger, CsillaMolnárné Horváth, Ilona Ida2017-05-042017-05-042017http://hdl.handle.net/2437/239215Dolgozatom célja röviden megvizsgálni, milyen szerepet játszhat a pedagógus képzésében a mentortanár nyújtotta segítség, illetve a folyamatos szakmai fejlődés szakaszában a pedagógusok egymás közti tanulásán alapuló különféle továbbképzési formák. A három, általam választott ország: az Egyesült Királyság, Finnország és Magyarország. A három országról fellelhető adatok bemutatása és elemzése után javaslattal szeretnék szolgálni a magyar pedagógusok teljes életpálya alatti, a tanárképzés alatt kezdődő, és a pálya során végigvonuló folyamatos szakmai fejlődésére nézvést, mely javaslatnak akár a leendő mentorálási munkám során is hasznát tudom venni.41huEgyesült KirályságFinnországMagyarországtanárképzésmentormentorálásfolyamatos szakmai fejlődésAz Egyesült Királyság, Finnország és Magyarország tanárképzési rendszereinek összehasonlító elemzése a folyamatos szakmai fejlődés és a mentori tevékenység szempontjábólDEENK Témalista::Neveléstudomány