Kiss, MariettaKulcsár, Dóra2017-05-022017-05-022017http://hdl.handle.net/2437/238846Szakdolgozatomban az online marketing hatását vizsgálom az Y generációra vonatkoztatva, valamint a generáció online vásárlási szokásait tanulmányozom. Választásom több okból kifolyólag esett erre a témára. Dolgozatomban megvizsgálom az Y generáció online vásárlási szokásait a megfelelő szakirodalom áttekintésével, valamint kvantitatív és kvalitatív kutatási módszerekkel egyaránt. A téma kapcsán felmerülő alapfogalmakat (marketing és online marketing), részletesen ismertetem. Szakdolgozatom fő kérdésköre az online vásárlási szokások, a fogyasztói magatartás. Szekunder kutatásom során különböző folyóiratok, hazai és külföldi cikkek, valamint szakirodalmi könyvek segítenek a szakdolgozatom elkészítésében. Primer kutatásom alapja egy kérdőív lesz, melynek eredményeit grafikonok segítségével fogom szemléltetni. Primer kutatásom második részében saját statisztikai elemzést fogok végezni hipotézisvizsgálatok segítségével.56humarketingonline vásárlásgenerációkOnline fogyasztói magatartás, és az Y generáció online vásárlási szokásaiOnline consumer behavior and the buying behavior of the Y generationDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány