Soós, MihályAnton, Pál2020-10-262020-10-262020-10http://hdl.handle.net/2437/297307A dolgozatom elején azt a célkitűzést fogalmaztam meg, hogy bemutassam a fogyasztók attitűdjét a juh-, és bárányhússal kapcsolatban és felmérjem mennyire népszerű napjainkban ezen termékek fogyasztása. Ezt követően utána jártam annak, miként lehetne a kampány még sikeresebb annak érdekében, hogy minél több emberhez eljusson ez a termék. Véleményem szerint a választott téma rendkívül aktuális, hiszen egyrészről a juh-, és bárányhús ágazat hazánkban komoly hagyományokkal bír, és vétek lenne hagyni, hogy feledésbe merüljön. Az állami támogatások, és a népszerűsítésnek köszönhetően elindult egyfajta pozitív tendencia e tekintetben. Másrészről az egészségünk megőrzése érdekében fontos a változatos és minőségi hústermékek fogyasztása. A juhhúsnak számos kedvező élettani hatása van, így azt mindenképp érdemes beilleszteni az étkezéseinkbe.72hujuhhúsbárányhúshúsfogyasztáskampánymarketingkommunikációnépszerűségJuh- és bárány hús fogyasztást népszerűsítő kommunikációs kampány lakossági és vállalati megítélésének vizsgálataDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing