Vargáné Csobán, KatalinPénzes, Vivien2025-06-192025-06-192025-05-13https://hdl.handle.net/2437/393464Dolgozatomban a digitális átalakulást vizsgáltam a szállodaipar Front Office részlegén belül, az Aquaticum Debrecen Termál & Wellness Hotel**** példáján keresztül. Bemutattam, hogy a digitalizáció milyen eszközökkel, rendszerekkel (például HostWare, online check-in, elektronikus számlázás, RFID-karszalagok stb.) támogatja a recepció munkafolyamatait, és milyen hatással van a vendégélményre és a munkavállalók mindennapi feladataira. A gyakorlati tapasztalataim alapján értékeltem az egyes technológiák előnyeit és hátrányait, különös tekintettel azok hatékonyságára és vendégközpontúságára. A célom az volt, hogy rávilágítsak: a digitalizáció nemcsak a szolgáltatás színvonalát emeli, hanem jelentős mértékben megkönnyíti a Front Office dolgozók munkáját is. Összességében a modern technológiák alkalmazása elengedhetetlenné vált a versenyképes szállodai működéshez.26hudigitalizációszállodaFront OfficerecepcióDigitális átalakulás a Front Office tevékenységében az Aquaticum Debrecen Termál & Wellness Hotel**** példájánDigital Transformation at the Operations of the Front Office at Aquaticum Debrecen Thermal & Wellness Hotel****KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.