Mező , KatalinLaskó-Kuthi, Adrienn2023-12-152023-12-152023-10-12https://hdl.handle.net/2437/363408A szakdolgozatom a speciális érzékelő terek használatának lehetőségeit mutatja be az általános iskolák és közösségi terek tekintetében. Szó esik az elmúlt 10-15 év Gyerekesély programjairól, az érintett járásokról, célcsoportokról. Röviden bemutatásra kerül az érzékelés, észlelés és azok fejlesztésének fontossága. Szó esik a mai kor gyermekéről, a Covid járvány hatásairól a családok és oktatási intézmények működésében. Említést teszünk az élménypedagógiáról, kreatív pedagógiáról és az oktatási környezet kialakításának fontosságáról.35huérzékelő terekGYEPhátrányos helyzetSpeciális érzékelőterek használatának lehetőségei és hatásai az általános iskolákban és közösségi terekbenDEENK Témalista::NeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.