Sütő, Dávid2024-07-222024-07-222021-12-31Economica, Évf. 12 szám 3-4 (2021) ,1585-6216https://hdl.handle.net/2437/376061The aim of the article is to present some of the factors influencing the EBIT based on qualitative data with the help of the questionnaire filled in by the company managers / owners in relation to the examined food retailer companies operating in Hungary. Define a dependent-independent relationship between the examined variables, thus providing a basis for further quantitative research.A cikk célja, hogy bemutasson a vizsgált Magyarországon működő élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások vonatkozásában vállalati vezetők/tulajdonosok által kitöltött kérdőív segítségével, kvalitatív adatokra támaszkodva az üzleti eredményre hatást gyakorló néhány tényezőt. Függvénykapcsolatot definiáljon a vizsgált változók között, ezáltal alapot teremtsen további kvantitatív kutatáshoz. application/pdfélelmiszer kiskereskedelem, üzleti eredmény, kontrolling, Khi-négyzet próba, kereszttábla-elemzésÜZLETI EREDMÉNYT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK ELEMZÉSE MAGYARORSZÁGI ÉLELMISZER KISKERESKEDELMI VÁLLALKOZÁSOKNÁLfolyóiratcikkOpen AccessEconomicahttps://doi.org/10.47282/economica/2021/12/3-4/10684Economica3-4122560-2322