Fodor, SzilviaKalló-Tóth, Esztella2019-05-042019-05-042019-03-31http://hdl.handle.net/2437/266904Dolgozatomban az olvasás empátiára, érzelmi intelligenciára és pszichés jóllétre gyakorolt hatását vizsgáltam debreceni középiskolás diákok körében. Feltréképeztem a Z-generáció olvasási szokásait, ennek függvényében társas kapcsolatokat, az önelfogadást és a perspektívafelvételre való képességet.47huolvasásempátiaérzelmi intelligenciapszichés jóllétKiből lesz a könyvmoly és ki lesz a könyvmolyból?Betegség attribúció és a daganat méretének csökkenése emlőrákos betegeknélA humorstílusok és konfliktuskezelés együttjárásai párkapcsolatokbanA családtervezés figyelembevétele a pályaválasztás során a debreceni fiatal nők körébenDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológia