Vargáné Nagy, AnikóSzabóné Surinás, Andrea2021-04-092021-04-092021-04-08http://hdl.handle.net/2437/305548A dolgozat a kisiskolás korú gyermekek érzelmi nevelésre hatást gyakorló személyek, helyszínek, eszközök összefüggésében keresi a választ arra, hogy hogyan vélekednek a szülők, a pedagógusok az érzelmi nevelés és érzelmi intelligencia fogalomköréről, fontosságáról.Témája még az érzelmi nevelés hangsúlyossága, funkciója a nevelési folyamatokban, valamint személyek, eszközök, környezeti tényezők hatása a gyermekek érzelmi nevelésére.Mindezek mellett a pandémiás időszak a gyermekek érzelmi nevelésre gyakorolt hatását is vizsgáltuk.71huérzelmi nevelésérzelmi intelligenciaérzelmi kompetenciaA kisiskolás korú gyermekek érzelmi nevelését befolyásoló tényezőkDEENK Témalista::Neveléstudomány