Mondok, Anita2020-09-112020-09-112020-08-21Economica, Évf. 8 szám 1Különszám (2015) , 100-1101585-6216https://hdl.handle.net/2437/294738.TÁMOP-4.1.1.F-14/1/KONV-2015-0016 Duális és kooperatív képzések fejlesztése a Szolnoki Főiskolán c. projekt IV. alprojektje keretében intézményünk duális és kooperatív képzésben érintett oktatói és adminisztratív személyzete vett részt egy négy országot (Németország, Dánia, Svédország és Lengyelország) átölelő tanulmányúton. Ennek elsődleges célja az adaptálható jó gyakorlatok azonosítása és abból a Szolnoki Főiskola számára alkalmazható duális modellé fejlesztése volt. A tanulmányút során hat intézmény került meglátogatásra, amelyek a Főiskola alapképzési szakjaihoz kapcsolódóan kerültek kiválasztásra. A hagyományosan erős duális képzést kínáló Németország mellett Dánia és Svédország a kooperatív képzés kiterjedtsége miatt volt kitűnő célterület, míg Lengyelországban a duális képzés penetrációja hasonló hazánkéhoz, így megfelelő benchmarkot jelentett. A következőkben az egyes intézményekben tapasztaltak összefoglalására kerül sor.application/pdf.duális képzéskooperatív képzésképzési rendszerNemzetközi képzési modellek tapasztalatai és hasznosíthatósága a duális és kooperatív képzésbenfolyóiratcikkOpen AccessSzolnoki Főiskolahttps://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2015/8/1Különszám/4563Economica1Különszám82560-2322