Szigeti, OrsolyaVojtku, Alexandra2014-05-212014-05-2120142014-05-21http://hdl.handle.net/2437/192877Napjainkban a közösségi média meghatározó szerepet játszik, bárhol is vagyunk és bármit is teszünk. Szakdolgozatomban azokra a kérdésekre keresek választ, hogy a mai vállalkozások növekedését, mennyire és milyen módon tudja befolyásolni a közösségi média, illetve a vállalkozások hirdetései mennyivel hatékonyabbak, ha mindezt a közösségi média bevonásával teszik. A cégek növekedését, eladásainak számát és ismertségét mennyire nagymértékben befolyásolják azok a kampányok, amelyekbe a közösségi média begyűrűzött valamilyen formában.61huközösségi médiainternetmarketingA közösségi média fogyasztói megítélése és marketing jelentőségeThe role of social media marketing within consumer experiencesDEENK Témalista::Társadalomtudományokno_restriction