Dávid, ImrePrem, Ingrid2014-05-142014-05-142014-03-302014-05-14http://hdl.handle.net/2437/192265Jelen kutatásunk középpontjában az állatasszisztált oktatás bemutatása és hatásvizsgálata áll második osztályos ép gyerekek esetében. A hagyományos iskolai közeget kiegészítettük egy korántsem szokványos elem beiktatásával: hetente egy alkalommal egy képzett kutya látogatott meg egy másodikos osztályt, s a pedagógus az eb közreműködésével adta át az új ismereteket. Kutatásunk rávilágított, hogy egy kutya aktív bevonása a tanórába képes jelentős mértékben pozitív változást előidézni a gyermekek életminőségében két szempontból is: szignifikáns mértékben csökkenti a vizsgaszorongást és számottevően fejleszti az érzelemfelismerés képességét is.96huállatasszisztált oktatáskutyavizsgaszorongásérzelemfelismerésTanítónk a kutya, azaz az állatasszisztált oktatás hatásának vizsgálata második osztályos gyerekek esetébenDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológiano_restriction