Siklós, BalázsLaczkó, Nikolett2009-10-012009-10-0120092009-10-01http://hdl.handle.net/2437/89447Dolgozatom témájának fókuszában a pénzügyi intézmények, bankok marketingkommunikációs eszközeinek az elemzése áll, valamint a gazdasági világválság hatása a reklámpiacra, illetve a pénzügyi szektoron belül a marketingstratégia kialakítására. Habár a válság következményeként leginkább a banki termékek feltételei változnak meg, azért nyilvánvalóan a marketingkommunikációt is ennek megfelelően kell átalakítani. Az első két fejezetben a téma feldolgozásának elméleti, történeti hátterét vázolom fel, az ezt követő részekben rátérek a pénzügyi szektor reklámpiaci helyzetének elemzésére, illetve marketingkommunikációs eszközeinek vizsgálatára.67hubankmarketingkommunikációválságszolgáltatásA banki marketingkommunikáció, avagy recesszió ellen marketing