Barizsné Hadházi, EditNagy, Adrienn2024-06-202024-06-202024-04-22https://hdl.handle.net/2437/374012Diplomadolgozatom során a különböző generációknak a munkahelyükön történő hatékony együttműködését vizsgáltam, a motivációs lehetőségeik tükrében. A szakirodalmi áttekintést a motivációs elméletek megismertetésével indítottam. A kutatásom következő lépcsőfokán egy általam összeállított kérdőívet elemzek, mely feltérképezi a különböző generációk munkahelyi motivációs igényeit, melyek azok az eszközök, ami mindeniki számára fontos, és mik azok, amik csak egy-két generációt motivál. Ezt követően szakértői interjúkat készítettem ebben a témakörben jártas HR és értékesítési vezetőkkel. A munkavállalói motiváció alaposabb megértésére 6 alkalmazottal csináltam interjút, két-két főt az X, Y, Z generációból. A kutatásom célja, hogy átfogó képet kapjak hogyan, milyen módon lehet a különböző generáció tagjait leghatékonyabban motiválni, ösztönözni, jutalmazni a munkavégzés során.60humotivációgenerációmotivációs lehetőségekGenerációmenedzsment – motivációs lehetőségek összehasonlításaKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.