Bujdosóné Papp, AndreaLipták-Vasas, Luca2022-04-012022-04-012022-04-01http://hdl.handle.net/2437/329808A szakdogozat célja ismertetni a tanulásban akadályozott tanulók sajátosságait és helyzetüket az integráló iskolákban. Az integráció megnehezítheti a nehezen tanuló gyermekek helyzetét, mert ők az iskola által támasztott követelményrendszernek csak nagy nehézségek árán tudnak megfeleni. Nehezen tudnak beilleszkedni a közösségbe. A dolgozat célja segtítségnyújtás a pedagógusok és szülők számára az érzékenyítő irodalom felhsználásával. Ezen belül is kiemelkedő fontosságú a szépirodalmi művek alkalmazásának lehetőségei a gyermekeknél. A mese az egyik legalkalmasabb műfaj arra, hogy az egzisztenciális problémákra szimbolikus jelképrendszere segítségével megoldásokat nyújtson.60hutársadalmi érzékenyítésintegrációCsimota Könyvkiadó, Tolerancia-sorozatA mesék alkalmazási lehetőségei a tanulásban akadályozott tanulók iskolai integrációjában és képességfejlesztésébenDEENK Témalista::Neveléstudomány