Kontor, EnikőFodor, Balázs2013-11-152013-11-1520132013-11-15http://hdl.handle.net/2437/176477A dolgozat témája az elmúlt évek gazdasági világválságának hatása volt a világ legnagyobb márkáira, melyek közül a BMW-t emeltem ki. Megvizsgáltam az autóipar mely területein érezhetők leginkább a válság hatásai és a BMW milyen lépéseket tesz a válság kezelésére, a cég sikerességének fenntartására.Bemutattam a BMW történetét, termékstruktúráját, környezetelemzést végeztem. A BMW az autópiac prémium szegmensében versenyez, melyben legfőbb vetélytársainak az Audi és a Mercedes számítanak. A válság kezelésére elengedhetetlen a környezet változásának figyelemmel követése és az azokban rejlő lehetőségek kiaknázása.59huválságautóiparA gazdasági világválság hatása és kezelése a BMW luxusmárka eseténDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::VilággazdaságDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Ipari menedzsment