Erős, Bence DánielSolymosi, Attila2025-06-262025-06-262025https://hdl.handle.net/2437/394760Szakdolgozatomban egy saját fejlesztésű, kétdimenziós metroidvania játék létrehozását tűztem ki célul, amely során a Unity játékmotort és C# nyelvet használtam. A projekt során olyan rendszereket valósítottam meg, mint a saját állapotgép (State Machine), moduláris Core komponensrendszer, többfegyveres harcrendszer, valamint additív jelenet- és mentéskezelés souls-like újraéledési logikával. Külön figyelmet fordítottam a kód tisztaságára, újrafelhasználhatóságára és hibamentességére. A végeredmény egy stabil, játszható „skeleton project” lett, amely kiváló alapként szolgálhat a jövőbeni bővítésekhez. A dolgozat célja nemcsak egy működő játék bemutatása, hanem annak technikai dokumentálása is volt.53huUnityJátékfejlesztésMetroidvaniaMetroidvania stílusú játékfejlesztésInformatika::Informatikai rendszerekHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.