Lövei-Kalmár, KatalinFekete, Gréta2017-11-292017-11-292017-11-29http://hdl.handle.net/2437/246042Témaválasztásomnak több indoka is van. Egyrészt az aktualitás. A turizmus szerepe egyre inkább nő, mind Európában, mind kis hazánkban, Magyarországon. Szakdolgozatom központi témájaként az online marketinget választottam, hogy miként tölti be a szerepét a turizmusban. Napjainkban az egyre erősödő információtechnológia gyors ütemű fejlődése a turizmusban is megfigyelhető. Az internet néhány év alatt vált tömegesen használt kommunikációs eszközzé. A világháló nagy befolyással van életünkre, amit számos területen átalakított és napjainkban is formálja hétköznapjainkat és a vállalatok tevékenységét. Az internet egyaránt hatással van a vállalatok beszerzéseire és értékesítéseire, a fogyasztók vásárlási szokásaira illetve kiszolgálására. Az online információszolgáltatás és kereskedelem a turizmus területén hozza a legnagyobb változásokat a gazdasági életen belül napjainkig.41huwellnesshonlapelemzésszállodaAz Észak-alföldi régió wellness szállodáinak honlapelemzéseDEENK Témalista::Orvostudomány