Rompas, Pamela ChristaniaLapian, S. L. H. V. JoyceTumiwa, Johan Reineer2022-07-272022-07-272016Jurnal EMBA: Jurnal Riset Ekonomi, Manajemen, Bisnis dan Akuntansi. -4 : 1 (2016), p. 1588-1597. -Jurnal EMBA: Jurnal riset Ekonomi, Manajemen, Bisnis dan Akuntansi. - 2303-11742303-1174http://hdl.handle.net/2437/336092The influence of service quality towards to customer satisfaction (study at BPR Prisma Dana Manado)folyóiratcikkopen access journalhttps://ebib.lib.unideb.hu/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM102924TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttps://ejournal.unsrat.ac.id/index.php/emba/article/view/12417/11990https://doi.org/10.35794/emba.4.1.2016.124172022-08-18