Szabó-Rétháti, CsillaJámbor, Judit2023-04-042023-04-042023-03-31https://hdl.handle.net/2437/348812A szakdolgozatban bemutatásra kerültek azok a tanulási nehézségek, amelyekkel a mindennapokban a Zeleméry László Általános Iskola alsó tagozat, második osztályában lehetett találkozni. A vizsgálatban részt vett gyerekek számára készült egy fejlesztő program figyelembe véve a gyerekek életkori sajátosságait és a tanulók képességeit. A dolgozatban elemzésre került egy fejlesztő program és annak hatékonyságának vizsgálata, eredményeinek kiértékelése. A vizsgálat halmozottan hátrányos gyerekek körében zajlott, akik tanulási nehézségekkel küzdenek. Az érintett tanulók fejlesztő foglalkozásokon vettek részt, amelyek játékos formában kis csoportban, valósultak meg. A vizsgálatban részt vevő tanulóknál a nehézségeik ellenére is a fejlesztést követően pozitív változás volt tapasztalható.54hutanulási nehézségekszámolási nehézségcsoportos fejlesztési tervfejlesztőpedagógiaSzámolás fejlesztésére szolgáló fejlesztő program hatásvizsgálataDEENK Témalista::Neveléstudomány