Tóth, Norbert2024-07-222024-07-222024-01-09Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, Vol. 9 No. 4 (2023) , 139-146https://hdl.handle.net/2437/376296The current paper aims to shed light on the problem of Roma students' school performance through the perception of teachers. We examine the phenomenon at the level of locality, relying on qualitative research methodology. The empirical data collection was carried out at the István Király Baptist Primary School in Kótaj, in the county of Szabolcs-Szatmár-Bereg, during which semi-structured interviews were recorded (N=15).Jelen tanulmány arra vállalkozik, hogy a pedagógusok percepcióján keresztül világítson rá a roma tanulók iskolai teljesítményének problematikájára. A jelenséget a lokalitás szintjén vizsgáljuk kvalitatív kutatásmód-szertani apparátusra támaszkodva. Az empirikus adatgyűjtés a Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében található, kótaji István Király Baptista Általános Iskola tantestületében valósult meg, amely során félig strukturált interjúk kerültek rögzítésre (N=15).application/pdfteachersRoma studentsschool performancepedagógusokroma tanulókiskolai teljesítményTEACHER’S PERCEPTION ABOUT THE SCHOOL PERFORMANCE OF ROMA STUDENTSfolyóiratcikkOpen AccessTóth Norberthttps://doi.org/10.18458/KB.2023.4.139Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat49Különleges Bánásmód2498-5368