Fehér, AndrásSomogyi, Konrád2016-11-302016-11-302016http://hdl.handle.net/2437/232883A hangsúlyos szerepe ellenére a marketing az egyik legkevésbé megértett és legminimálisabban mért tevékenység a vállalatok életében. Pedig a digitális gazdaság korszakában már képesek lehetünk különböző mutatókkal meghatározni, hogy egy-egy marketing tevékenység kapcsán hol folyik el a pénz és képesek lehetünk ezeket a problémákat megszüntetni.Tehát ma már nem igaz az tévhit, hogy a marketing költségek fele ablakon kidobott pénz, de nem lehet megállapítani, hogy melyik fele az. Diplomadolgozatomban a közösségi média méréseivel foglalkoztam és bemutattam egy tárhely szolgáltató cégen keresztül. Valamint számításokat végeztem a közösségi média ROI mutatóját illetően. Majd megvizsgáltam ennek a hosting cégnek az AdWords tevékenységét és megoldásokat próbáltam nyújtani a problémáira.78 oldalhuközösségi médiaSocial mediaAdWordsOnline marketingDigitális gazdaságA Web-Server Kft. közösségi média marketingje és az AdWords tevékenységeSocial media marketing and AdWords practise of the Web-Server Plc.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány