Szabó, ÁgnesHámoriné Balogh, Katalin2025-01-062025-01-062024-11-06https://hdl.handle.net/2437/384367Iskolába lépő 5-6-7 éves gyermekek fonológiai tudatosságának szintjének vizsgálata. Összehasonlítása az óvodáskori fejlettségi szintnek és az iskolába lépés idején lévő fejlettségi szintnek. Az logopédiai terápiában részt vevő gyermekek fonológiai tudatosság fejlettségének szintjének összehasonlítása a terápiában részt nem vevő gyermekek fejlettségi szintjével. A képernyőidő hatása a fonológiai tudatosság fejlettségi szintjére. Ezen tárgykörök köré épül a szakdolgozat és ezen téma köré csoportosuló kérdések megválaszolására keresi a válaszokat.44hufonológiai tudatosságképernyőhasználatIKT eszközökartikulációs terápiaFonológiai tudatosság fejlődését befolyásoló tényezőkNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.