Nagymáté, NóraKiss, Sándor2012-04-252012-04-2520122012-04-25http://hdl.handle.net/2437/128037Dolgozatomban először bemutatom milyen kisebb és nagyobb vállalatok képviseltetik magukat az élelmiszer kiskereskedelmi szektorban. Majd elkülönítek két fajta konkurenciát. Egy kisvállalatot részletesen bemutatok, a vállalkozás adatai és különféle elemző módszerek segítségével.Primer marketingkutatást végeztem, az ebből kapott eredmények tudatában pedig statisztikákat készítettem, valamint következtetéseket vontam le.A kutatásból kiderült hogy a vizsgált vállalatnak egy új szolgáltatást kell bevezetnie ehhez készítettem egy kampánytervet. Megállapítást nyert hogy a szolgáltatás nyereséges lehet. Így a fogyasztói elégedettségi felmérés valamint az új szolgáltatás bevezetése lett a megoldás a konkurens cégek elleni versenyben. Szakirodalmaim három témakörre oszthatók, mint ahogy a dolgozat is.Az első a kiskereskedelem,kereskedelem a második a piackutatás, a harmadik pedig marketingtevékenységek, reklámozás ismertetése.67 oldalhuÉlelmiszer kiskereskedelemKonkurenciákKonkurenciák elleni verseny az élelmiszer kiskereskedelemben egy konkrét vállalkozáson keresztülCompetition against rivals in food retailing from the aspect of a given enterpriseVersenyKis és nagyvállalatok