Szőllősi, TamásMolnár, BalázsFenyő, ImreKovács, AttilaKupa, JuditFenyő, ImreFenyő, ImrePálfi, Sándor2024-10-242024-10-242024978-963-615-166-9https://hdl.handle.net/2437/381385Az informatikai eszközök az élet szinte minden egyes területén megjelentek a modern tár sadalmakban, és ez nem kerülhette el a nevelési intézményeket sem. Napjainkban gyakran előfordul, hogy az óvodai nevelésbe digitális eszközöket vonnak be az óvodapedagógusok a szakmai tevékenységükbe. Azonban ezek az eszközök az intézmények kommunikációs hálózatában is egy külön apparátust jelentenek. Az online kommunikáció igényként jelent meg a társadalom – azaz a családok – részéről, de a fenntartók irányából is. Most, hogy az óvoda egyfajta digitalizácós reform küszöbén áll, mindenképpen érdemes áttekinteni az elmúlt évek alakulását, és számot vetni azzal, hogy hogyan jutottunk el oda, hogy a csoportnaplókat vélhetően minden intézményben digitálisan kell majd vezetni hamarosan. Mert mindez nem előzmény nélküli.huneveléspedagógiadigitális pedagógiaKoragyermekkori Nevelés Digitális Környezetbenkönyvszabadon elérhető169https://webpac.lib.unideb.hu/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&ccltext=idno+bibMOK09153501Bölcsészettudományok::Neveléstudományok978-963-615-172-0elektronikus