Kontor, EnikőTóth, Daniella2019-10-282019-10-282019-10-24http://hdl.handle.net/2437/275210Dolgozatom témája a szolgáltatásmarketing megjelenése a szállodamarketing területén. Kitűzött célom az volt, hogy átfogó és hiteles képet kapjak az említett kutatási területről. Ehhez a Borostyán Med Hotel**** Superior kastélyszálló szolgáltatta az esettanulmányt. Szekunder kutatásomban áttekintem a hiteles szakmai irodalmi forrásokat. Továbbiakban elvégeztem a szálloda 7P alapú elemzését. Ehhez a szálloda vevői elégedettségeinek mérési adatait használtam fel, valamint mélyinterjút készítettem a szálloda vezetőségének segítségével.55huszolgáltatásmarketingszállodaiparszolgáltatásmenedzsmentSzolgáltatásmarketing megjelenése a szállodaiparbanService marketing in the hotel industryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing