Kontor, EnikőKrajnyák, Andrea2007-01-112007-01-1120062007-01-11http://hdl.handle.net/2437/561A nemzetközi trendeknek megfelelően a magyar szállodaiparra is elmondható, hogy egyre inkább marketing orientált, hiszen a verseny a turizmus piacán, és annak központi helyszínén a szállodai piacon is egyre inkább erősebb, a keresletet meghaladja a kínálatot, melyet a fogyasztók jó anyagi helyzete jellemez Dolgozatom témájaként ezért a hazai szállodaipar „egy debreceni helyszínét” a Debreceni Gyógyfürdő Kft. tulajdonában lévő Aquaticum Debrecen Termál és Wellness Hotel**** marketing tevékenységének bemutatását választottam, mint a szállodai marketing gyakorlati példáját. Célom a Hotel példáján keresztül a szállodaipari marketing folyamatának kritikája és elemzése.911413179 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókmarketingkommunikációszállodai marketingmarketing eszközökszolgáltatásmarketingszállodaiparHotels -- ManagementA szállodai marketing gyakorlata az Aquaticum Debrecen Wellness és Termál Hotel**** példáján keresztülSzállodák -- menedzsmentip