Csapó, ZsoltNagymáté, Nóra2009-08-182009-08-1820092009-08-18http://hdl.handle.net/2437/88859Dolgozatomban a mozgásukban korlátozottak helyzetével foglalkozom és egy debreceni székhelyű kisvállalkozás, a Santis Kft. marketing tervét mutatom be, mely mozgásukban korlátozottak szállítását, mozgását megkönnyítő termékek gyártásával, forgalmazásával foglalkozik és jelentős fejlesztési eredményeket is elért az utóbbi időben. A téma aktualitását igazolja, hogy 2007 az Európai Unió kezdeményezése szerint az „Egyenlő Esélyek Mindenki Számára Európai Év” volt, melyről tapasztalatom szerint Magyarországon kevés információ jutott el a köztudatba, pedig az eszme megvalósulása emberi- erkölcsi szempontból is kedvező és alapvetően elvárható lenne.55hufogyatékosságmarketingesélyegyenlőségEsélyegyenlőség, EU-szabályozás a megvalósulás útján: a Santis Kft. marketing tervének példáján keresztülEqual opportunities, EU Regulation in practice: through the example of the Marketing Plan of Santis Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány