Kónya, EszterBrósch, Zoltán2013-05-152013-05-1520132013-05-15http://hdl.handle.net/2437/168296Végzős tanár szakos hallgatóként azért választottam ezt a témakört, mert érdekesnek és egyúttal hasznosnak is tartom az olyan vizsgálatokat a diákok körében, melyek a gondolkodásmódjukra nyújtanak rálátást. Az oktatás során ugyanis nagyon fontos elem, hogy a tanulók ne csak megtanuljanak bizonyos megoldási módokat, hanem saját maguk is elgondolkozzanak a problémán és önálló gondolatok útján próbálják megoldani az adott feladatot. Hiszen amikor a diák maga jön rá bizonyos lépésekre, akkor azt sokkal hamarabb elsajátítja, mint amikor a tanár előre megmutatja a helyes irányt. Továbbá úgy gondolom, hogy az eredmények megfelelő kiértékelése után, a tanár plusz információkhoz juthat arra vonatkozólag is, hogy a későbbiekben mikre kell odafigyelnie az adott témakör tanítása során, milyen típushibákra kell felhívnia a tanulók figyelmét.29huproblémamegoldásPólya Györgyszöveges feladatokNewtoni hasonlatKözépiskolások problémamegoldó gondolkodásának vizsgálataDEENK Témalista::Matematika