Csapó, ZsoltKugler, Kevin Richárd2023-04-262023-04-262023https://hdl.handle.net/2437/350983Bemutatom környezetvédelem kialakulását, majd fenntarthatóság, mint fogalom meghatározását, ezt követően kitérek az autóipar kialakulására, egészen a 20. század közepéig mikor az autó vált az elsődleges szárazföldi közlekedési eszközzé, a nyugati majd később az egész világon. Bemutatom az autóipart érintő környezetvédelmi problémákat, a növekvő környezettudatosságot, CSR marketing megjelenését autóiparban. Majd végül összehasonlítom gazdasági és környezetvédelmi szempontból, az elektromos és hagyományos autókat. Az elektromos autó vásárlási szokásokat kutatom, a vevők preferenciái tükrében, majd részletesen elemzem a kapott eredményeket.63huautóautóiparfenntarthatóságVáltozás az autóiparban a fenntarthatóság jegyében.Change in the automotive industry in the name of sustainability.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::GlobalizációDEENK Témalista::Környezettudományok::KörnyezetvédelemDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Világgazdaság