Nagy, LajosKiss, Orsolya Noémi2018-05-042018-05-042018-05-03http://hdl.handle.net/2437/250987Célom a dolgozat elkészítésével, hogy minél szélesebb körben ismertessem a DHL Freight Magyarország Kft., szállítmányozó cég tevékenységét és működését. Ezért a dolgozatomat egy részletes szakirodalmi áttekintéssel kezdem, hogy vizsgálatom tárgya és kutatásomhoz felhasznált eszközök megértése, hogy ez a későbbiekben ne okozzon problémát. Ezt követően bemutatom a vállalatot, ami otthont adott ezen dolgozat témájának. Majd egy részletes bemutatással folytatom, ami a vállalat fuvarszervezésének mindennapjait írja le, tehát azt a folyamatot, amit vizsgálatom tárgyául választottam. Fontos tudni, hogy a fuvarszervezés nagyon változatos és nehéz szakma, rengeteg hibalehetőséggel. A bemutatás után rátérek dolgozatom lényegi mondanivalójára és az előzőleg bemutatott folyamatot mérem. A kutatással az a célom, hogy vevő kiszolgálás színvonalát valamilyen mérőszám formájába öntsem, ami alapján változtatásokat lehet indikálni. A hosszú távú célom a teljes kiszolgálási színvonal fejlesztése és javítása. Azonban ehhez elsőként a mérési adatok alapján kell felderítenem, hogy mely területen van a probléma. A fuvarszervezés négy fő folyamatára szeretnék koncentrálni és ezen folyamatoknak a kiszolgálási színvonalát mérni.69hufuvarszervezésteljesítménymérésszállítmányozásFuvarszervezési teljesítménymérés a DHL Freight Magyarország Kft.-nélMeasuring freight forwarding performance at DHL Freight Magyarország Kft.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Statisztika