Farkas, Noémi DóraPlébán, Panna2022-10-202022-10-202022-10-19https://hdl.handle.net/2437/337776A dolgozat a magyarországi ingatlanpiac helyzetét vizsgálja, valamint részletesebben kitér az ingatlanhirdetések fejlődésére, az ingatlanügynökök feladatára, a közösségi média alkalmazására az ingatlanok meghirdetése során. Az elsődleges cél az volt, hogy összehasonlításra kerüljön a fogyasztók preferenciája az ingatlanügynökök véleményével, ezáltal elősegíteni az ingatlanmarketing fejlődését, változását Magyarországon. Elemzésre került a social média használata a szakértők körében, illetve vizsgáltam azt is, hogy a fogyasztók milyen mértékben ismerik az innovatív technológiákat és az ingatlanhirdetések milyen elemeit érzik szükségszerűnek.55humarketingingatlanközösségi médiaA közösségi média szerepe az ingatlanmarketingbenThe role of social media in real estate marketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány