Erdey, LászlóTusz, Adorján2007-07-182007-07-1820072007-07-18http://hdl.handle.net/2437/2635A diplomamunka központi témája az Aquaticum Debrecen Termál és Wellness Hotel marketingtevékenysége. A hotel piaci pozíciójának bemutatása után (statisztikai adatok elemzése, SWOT-analízis) részletesen bemutatásra kerül egy lehetséges, elméleti marketing terv, melynek fő célja a jelenlegi piaci pozíció stabilizálása, illetve erősítése. A későbbiekben pedig szó esik az orosz turisták fontosságáról, illetve azon eseményekről és cselekedetekről, mellyel a hotel igyekszik kiaknázni ezt a piacot.64618678 bytesapplication/pdfhumarketing tervorosz piactermékpolitikaszegmentációárpolitikaAz Aquaticum Debrecen Termál és Wellness Hotel marketingtevékenysége, nyitás az orosz piac feléÜzleti vállalkozások -- MagyarországBusiness enterprises -- Hungary.