Kormosné Koch, KrisztinaLétai, Noémi2013-11-142013-11-142013-10-312013-11-14http://hdl.handle.net/2437/176379A dolgozat a kulturális turizmussal, ezen belül is a fesztiválturizmussal foglalkozik. A témán belül a nyíregyházi Vidor Fesztivál kulturális turisztikai termékként való megjelenését mutatom be. A kereslet elemzését kérdőíves megkérdezés segítségével végeztem el. Fő célkitűzésem a primer adatgyűjtés során szerzett információk összevetése a kérdőívet kitöltők válaszaival. A Vidor Fesztivál keresletén túl, kitértem a fesztivál ismertségének, a marketing erősségének vizsgálatára is. Továbbá fontos szerepet kapott általánosságban a fesztiválok keresleti oldalának bemutatása, egy fesztivál kiválasztását befolyásoló tényezők elemzése.57hufesztiválkulturális turizmusA Vidor Fesztivál, mint kulturális turisztikai termékHappy Art Festival, as a cultural touristic productDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Gazdaságelemzés