Balogh, LászlóGarzóné Tóth, Anita2014-04-032014-04-032014-03-312014-04-03http://hdl.handle.net/2437/182181Az általános iskolákban a nyolcadik osztályosok, a középfokú oktatási intézményekben a kilencedik és tizenkettedik évfolyamon tanulók számára - újszerű kezdeményezésként – felvállaltuk a Tanulási Orientáció Kérdőív (Kozéki – Entwistle, 1986) felvételét, ezzel is segítve a diákok középfokú és felsőfokú tanulmányainak eredményességét. A tehetségtörténeti bevezető után dolgozatomban szeretném bemutatni a kérdőív felvételében részt vevő tanulók csoportját, a vizsgálatok eredményeit, a kapott eredmények értékelését és összehasonlítását az Arany János Tehetséggondozó Programba beválogatott tanulók eredményeivel, és az intézményünk távlati terveit.48hutanulási stratégiatanulási orientációA tanulási orientáció változásának vizsgálata az általános iskola 8., valamint a középiskola 9. És 12. évfolyamánDEENK Témalista::NeveléstudományDEENK Témalista::Pszichológiano_restriction