Piros, EdinaFehér, András2021-01-022021-01-022020Táplálkozásmarketing. -7 : 2 (2020), p. 3-19. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/300729Egyetemi hallgatók online élelmiszer-vásárlói magatartás vizsgálata a TAM-modell alapjánmagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM090140TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/01_Piros-Feh%C3%A9r_Egyetemi-hallgat%C3%B3k-online-%C3%A9lelmiszer-v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%B3i-magatart%C3%A1s-vizsg%C3%A1lata-a-TAM-modell-alapj%C3%A1n.pdfhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/7/2/12021-01-05