Gál, TímeaNagy, Zsuzsa2014-10-302014-10-302014-10-31http://hdl.handle.net/2437/199489Szakdolgozatomban három debreceni fitnessterem marketingtevékenységét elemzem, különös figyelmet fordítva az online marketingre. A marketingtevékenységet három szolgáltatónál mélyinterjúk segítségével átfogóan elemzem. Az offline és online eszközök hatásait értékelem, külön kitérek az online marketing jelentőségére. Értékelem ezen eszközök vendégkör kialakításában betöltött szerepét. A vendégek körében kérdőívek segítségével felmérem az erről kialakult véleményt. A mélyinterjúkat és a kérdőíveket összevetve javaslatokat teszek az esetleges fejlesztésekre mindhárom terem esetében.73huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországmarketingonline marketingközösségi médiaA debreceni fitnesstermek marketingtevékenységének elemzéseMarketing analysis of gyms in DebrecenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing