Papp, ZoltánHerczku, Márton2006-08-012006-08-0120052006-08-01http://hdl.handle.net/2437/305Ez a szakdolgozat logikai játékprogramokból és azok elméleti hátteréből tevődik össze. Két játékprogram, melyek logikai problémák megoldásáról szól, alkotja a dolgozat gerincét. Elképzeléseim szerint a 14—18 éves korosztály érdeklődésére tarthat számot. Ehhez igazodott a programok leírása, az ő háttér—tudásanyagukat figyelembe véve — és a nyelvezet is. A dolgozat célja nem az volt, hogy a játékelmélet, a racionális döntéshozás elméletének technikáját átadja, megtanítsa a gyerekeknek. A hangsúly inkább a tudományos módszer "átélésén", a problémák megismerésén, kiismerésén van. A korosztálynak inkább megfelelő játékos, együtt—gondolkodásra késztető programok ezek, melyek a gyermekek aktív együttműködésével számol.75597004 bytes552145 bytesapplication/zipapplication/pdfhuno_restrictionjátékelméletlogikalogikai játékmesterséges intelligenciastratégiaLogikai játékprogramok alkalmazása a középiskolai oktatásban