Vargáné Csobán, KatalinVásárhelyi, Gergely2020-10-282020-10-282020-10-24http://hdl.handle.net/2437/297706A záródolgozatom a Széphalomban található A Magyar Nyelv Múzeuma marketingstratégiáját és tevékenységét vizsgálja. A dolgozatban foglalkozom a jelenlegi piaci helyzettel, a múzeum gazdasági, technikai, demográfia környezetével. SWOT analízissel meghatároztam a múzeum belső erősségeit, gyengeségeit, valamint a külső lehetőségeket és veszélyeket. A látogatók megoszlását is megvizsgáltam életkori megoszlás szerint. Foglalkoztam még a célokkal és a célok eléréséhez használatos eszközökkel. Végül de nem utolsó sorban meghatároztam a múzeum stratégiáját a marketingmix 7p segítségével.33humarketingstratégiaSWOT analízispiaci helyzetelemzésmúzeumMarketingstratégia a Magyar Nyelv MúzeumábanMarketing strategy at the Museum of the Hungarian LanguageDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing