Kontor, EnikőCzövek, Rita2017-10-272017-10-272017-10-27http://hdl.handle.net/2437/244803Dolgozatomban egy olyan tevékenységet igyekeztem feltárni, megvizsgálni, amely világszerte hatalmas problémákat generál. E tevékenység a márkahamisítás, amely meglehetősen szerteágazó és az élet minden területére kiterjed. Dolgozatomban szó esik a hamisításról általánosságban, majd ezt követően szűkítettem le a kört a márkahamisításra. Ezen belül fény derül, hogy mit is jelent valójában, melyek a leggyakoribb termékek és márkák, amelyeket lemásolnak és meghamisítanak. Továbbá megemlítésre kerül az is, hogy mik alapján lehet megkülönböztetni az eredeti és hamisított termékeket. Szó esik a hamisítás következményeiről, valamint a vonatkozó jogszabályokról általánosságban is. Primer kutatásom során pedig azt mértem fel, hogy milyen a fogyasztók viszonya a márkákhoz, valamint a márkásnak látszó, de nem eredeti termékekhez.77humárkahamisításmárkahamisításA márkahamisítás a nemzetközi gazdasági életben és fogyasztói elfogadottsága MagyarországonDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing