Kontor, EnikőBaráth, Mónika2012-03-272012-03-2720122012-03-27http://hdl.handle.net/2437/125460Szakdolgozatomban a márkaválasztás tényezőinek bemutatására a Tesco Global Zrt. magyarországi tevékenységében működő, debreceni Tesco áruház tevékenységének elemzését választottam. Kiemelten foglalkozom az áruház marketing tevékenységével, 2011 és 2012-ben történt újításaival, a népegészségügyi adó és a 27 %-os áfa kulcs bevezetésével és forgalomra gyakorolt hatásával. Kutatásomban kiemeltem a Tesco saját márkás termékeinek szerepét a hazai piacokon és eladásuk jelentőségét a fogyasztásban, ugyanis a kereskedelmi márkák mára már meghatározó szerepre tettek szert a világban.42 oldalhumárkasaját márkaMárkaválasztást befolyásoló tényezőkDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing